Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • INÍCIO
  • Atual
  • ANTERIORES
  • About
    • SOBRE A REVISTA
    • EQUIPE EDITORIAL
    • SUBMISSÕES
    • Diretrizes para autores
    • Privacy Statement
    • CONTATO
  • Index
  • Avaliadores
    • 2024
    • 2023
    • 2022
    • 2021
    • 2020
  • TEMPLATE
    • Português
    • Espanhol
    • Inglês
  • NOTÍCIAS
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. No. 1 (1996)

No. 1 (1996)

					View No. 1 (1996)
Published: 1996-05-22

Artigos

  • A PROPÓSITO DE INTERDISCIPLINARIDADE

    Ivani Catarina Fazenda
    • PDF (Português (Brasil))
  • LEITURA: USOS E FUNÇÕES

    Maria Jose de Moura
    • PDF (Português (Brasil))
  • REDISCUTINDO A INTERDISCIPLINARIDADE

    Maria da Conceição Sousa de Carvalho
    • PDF (Português (Brasil))
  • LINGUAGEM: UMA NOÇÃO

    Catarina de Sena Costa
    • PDF (Português (Brasil))
  • AS POLÍTICAS CONJUNTAS DE EDUCAÇÃO BÁSICA PARA O NORDESTE

    Luis Soares de Araujo Filho
    • PDF (Português (Brasil))
  • A PERSPECTIVA INTERDISCIPLINAR DO CURSO DE MESTRADO EM EDUCAÇÃO

    Catarina de Sena Costa
    • PDF (Português (Brasil))
  • A IMPORTÂNCIA DA REPRESENTAÇÃO DO SIGNIFICADO NA AQUISIÇÃO DA LEITURA E ESCRITA

    Telma Ferraz leal , Antonio Roazzi
    • PDF (Português (Brasil))
  • ASPECTOS SOCIAIS DA LINGUAGEM NA EDUCAÇÃO: A ORALIDADE E A ESCRITA

    Catarina de Sena Costa
    • PDF (Português (Brasil))
  • A IMPORTÂNCIA DAS INFLUÊNCIAS DAS INOVAÇÕES TECNOLÓGICAS NA EDUCAÇÃO

    Maria do Carmo Bezerra Maciel Bedard
    • PDF (Português (Brasil))
  • SABER

    Vilma Chiara
    • PDF (Português (Brasil))
  • ESTADO E SOCIEDADE NO BRASIL: EXAME DE UMA TENDÊNCIA NEOCORPORATIVISTA

    Luís Soares de Araújo Filho
    • PDF (Português (Brasil))

Make a Submission

Make a Submission

idiomas

Idioma

Português (Brasil) English Español (España)

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Keywords

barralateral

REDES SOCIAIS

   

Preservação

Preservação Digital

The Journal is a publication of the Graduate Program in Education (PPGED/UFPI)
Contact / Address
The Journal Languages, Education, and Society - LES
ISSN: 1518-0743 | e-ISSN: 2526-8449 | DOI Prefix: 10.26694 | Qualis: A3
Federal University of Piauí, Ministro Petrônio Portella University Campus
Center for Education Sciences, Graduate Program in Education - PPGEd
Neighborhood: Ininga, ZIP Code: 64049-550, Teresina - PI
Email: revistales.ppged@ufpi.edu.br

The Journal Languages, Education, and Society - LES is licensed under Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0).

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.