Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • INÍCIO
  • Atual
  • ANTERIORES
  • About
    • SOBRE A REVISTA
    • EQUIPE EDITORIAL
    • SUBMISSÕES
    • Diretrizes para autores
    • Privacy Statement
    • CONTATO
  • Index
  • Avaliadores
    • 2024
    • 2023
    • 2022
    • 2021
    • 2020
  • TEMPLATE
    • Português
    • Espanhol
    • Inglês
  • NOTÍCIAS
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. No. 7 (2002)

No. 7 (2002)

					View No. 7 (2002)
Published: 2002-04-15

Artigos

  • A FOTOGRAFIA E A INTERSUBJETIVIDADE DO OLHAR

    Jefferson Fernandes Alves
    • PDF (Português (Brasil))
  • DISTÚRBIOS DE APRENDIZAGEM: UMA QUESTÃO DE GÊNERO

    Cristina Maria Carvalho de Oliveira, DR. Paulo Rômulo de Oliveira Frota
    • PDF (Português (Brasil))
  • ENSINAR A ERRAR, A ESQUECER E A BRINCAR: NOVO DESAFIO DA EDUCAÇÃO

    João Batista Siqueira Harres
    • PDF (Português (Brasil))
  • EDUCAÇÃO FÍSICA E ATIVIDADE: UMA RELAÇÃO NECESSÁRIA

    Olivette Rufino Borges Prado Aguiar, Paulo Rômulo de Oliveira frota
    • PDF (Português (Brasil))
  • DESAFIOS NO DESENVOLVIMENTO DE UM PROGRAMA DE INVESTIGAÇÃO - AÇÃO EDUCACIONAL NA FORMAÇÃO INICIAL DE PROFESSORES DE FÍSICA

    Rejane Aurora Mion , Jose Andres Peres Angotti
    • PDF (Português (Brasil))
  • PRATICAS PEDAGÓGICAS INCLUSIVAS NA EDUCAÇÃO ESCOLAR BRASILEIRA: A QUESTÃO DOS (AS) NEGROS (AS)

    Ana Beatriz Sousa Gomes
    • PDF (Português (Brasil))
  • AS TRANSPOSIÇÕES DOS CONSTRUCTOS TEÓRICOS DA PSICOLOGIA PARA AS PRÁTICAS PEDAGÓGICAS: LIMITES E POSSIBILIDADES

    Antonia Dalva Franca Carvalho
    • PDF (Português (Brasil))
  • A PROFISSÃO DE PROFESSOR: TRAJETÓRIA E PERSPECTIVA NA SOCIEDADE NEOLIBERAL

    Ivana Maria Lopes de Melo Ibiapina
    • PDF (Português (Brasil))

Make a Submission

Make a Submission

idiomas

Idioma

Português (Brasil) English Español (España)

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Keywords

barralateral

REDES SOCIAIS

   

Preservação

Preservação Digital

The Journal is a publication of the Graduate Program in Education (PPGED/UFPI)
Contact / Address
The Journal Languages, Education, and Society - LES
ISSN: 1518-0743 | e-ISSN: 2526-8449 | DOI Prefix: 10.26694 | Qualis: A3
Federal University of Piauí, Ministro Petrônio Portella University Campus
Center for Education Sciences, Graduate Program in Education - PPGEd
Neighborhood: Ininga, ZIP Code: 64049-550, Teresina - PI
Email: revistales.ppged@ufpi.edu.br

The Journal Languages, Education, and Society - LES is licensed under Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0).

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.